εκπαιδευτική
Γράφει ο ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΣΤΕΛΛΑΤΟΣ* Το πιο αγωνιώδες ερώτημα που μας απευθύνουν οι γονείς είναι: Σε τι ηλικία ν’ αρχίσει το παιδί μου την ξένη γλώσσα; Είναι κοινό μυστικό ότι το κλειδί για τις ανάγκες του αύριο αποτελούν οι …δεξιότητες. Η διαφορά ανάμεσα σε δύο πτυχιούχους που αναζητούν εργασία…
Για το δυσλεξικό μαθητή η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας σημαίνει αντιμετώπιση πλείστων προβλημάτων σε σχέση με τους μη δυσλεξικούς μαθητές, οι οποίοι μαθαίνουν με ευκολία. Ο δυσλεξικός μαθητής μέσα σε μια ομάδα μη δυσλεξικών μαθητών θα βιώσει αποτυχία όταν δεν θα λάβει επαρκή θετική επανατροφοδότηση και θα μπερδευτεί, συγχέοντας…
Γράφει η ΒΙΚΥ ΜΑΡΑ* Οι ξένες γλώσσες αποτελούν ένα βασικό κομμάτι της σχολικής εκπαίδευσης. Τα αγγλικά διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία από την Τρίτη τάξη του Δημοτικού σχολείου και στην Πέμπτη τάξη προστίθεται μία ακόμη ξένη γλώσσα. Όμως το εκπαιδευτικό σύστημα «καίει» τις μεταρρυθμίσεις αυτές συνεχίζοντας να αντιμετωπίζει τη…
Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ* Αν και δεν είμαστε από τους πολύ τυχερούς πολίτες, αφού υπάρχουν άλλα κράτη όπου σε κάθε γειτονιά υπάρχει και μια παιδική βιβλιοθήκη, αν κάποιος αναζητήσει παιδικές βιβλιοθήκες και στην Ελλάδα θα βρει, αν όχι σε κάθε γειτονιά, αλλά κάπου κοντά του. Υπάρχουν βέβαια και…
Γράφει η Σοφία Τσιντσικλόγλου* Αυτά είναι ενδεικτικά μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη των παιδιών με δυσλεξία στη γραφή: Κάνει σύντμηση λέξεων Αντιστρέφει τη σειρά των γραμμάτων της αλφαβήτα και τα γράμματα μέσα στις συλλαβές ή τις λέξεις Αντικαθιστά λέξεις με άλλες που ίσως έχουν…
Πολλοί μαθητές δεν γράφουν τίποτα, μόνο μένουν σιωπηλοί στην τάξη, περιμένοντας να τελειώσει κάθε διδακτική ώρα. Οι δάσκαλοι επιμένουν πως τα ορθογραφικά και η δυσγραφία είναι “αφηρημάδες” και έτσι, οι “τεμπέληδες” μαθητές φτάνουν στο Γυμνάσιο, χωρίς καμία εκπαιδευτική παρατήρηση, χωρίς καν, να γνωρίζουν, ότι έχουν δυσλεξία. Η Μαρία, ως παιδί,…