Αθήνα, 21-01-2019

εκπαιδευτική

Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ*     Αν και δεν είμαστε από τους πολύ τυχερούς πολίτες, αφού υπάρχουν άλλα κράτη όπου σε κάθε γειτονιά υπάρχει και μια παιδική βιβλιοθήκη, αν κάποιος αναζητήσει παιδικές βιβλιοθήκες και στην Ελλάδα θα βρει, αν όχι σε κάθε γειτονιά, αλλά κάπου κοντά του. Υπάρχουν βέβαια και…
Γράφει η Σοφία Τσιντσικλόγλου*     Αυτά είναι ενδεικτικά μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη των παιδιών με δυσλεξία στη γραφή:   Κάνει σύντμηση λέξεων   Αντιστρέφει τη σειρά των γραμμάτων της αλφαβήτα και τα γράμματα μέσα στις συλλαβές ή τις λέξεις   Αντικαθιστά λέξεις με άλλες που ίσως έχουν…
Πολλοί μαθητές δεν γράφουν τίποτα, μόνο μένουν σιωπηλοί στην τάξη, περιμένοντας να τελειώσει κάθε διδακτική ώρα. Οι δάσκαλοι επιμένουν πως τα ορθογραφικά και η δυσγραφία είναι “αφηρημάδες” και έτσι, οι “τεμπέληδες” μαθητές φτάνουν στο Γυμνάσιο, χωρίς καμία εκπαιδευτική παρατήρηση, χωρίς καν, να γνωρίζουν, ότι έχουν δυσλεξία. Η Μαρία, ως παιδί,…
Ο Matthew Youlden όπως θα δείτε και στο πιο κάτω βίντεο μιλάει άπταιστα εννέα γλώσσες ενώ καταλαβαίνει άλλες δέκα γλώσσες.   Πιο κάτω παρουσιάζουμε τις συμβουλές του για να μάθουμε μία ξένη γλώσσα:   1. Να γνωρίζεις γιατί θέλεις να μάθεις   Μπορεί να φαίνεται πασιφανές αυτό αλλά ο λόγος…
Γράφει η ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΠΑΥΛΑΤΟΥ*     Συχνά ακούμε νηπιαγωγούς και δασκάλους να μιλούν για την ανάγκη που παρουσιάζει κάποιος μαθητής, για ιδιαίτερη υποστήριξη εντός και εκτός σχολικού πλαισίου, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του συνήθους προγράμματος.   Πρόκειται συνήθως για μαθητή που παρουσιάζει δυσκολίες, είτε στην κιναισθητική του κατάσταση, είτε…
Ο σύγχρονος δάσκαλος εκμάθησης ξένων γλωσσών καλείται να παίξει έναν πολυσχιδή, δημιουργικό και απαιτητικό ρόλο σε ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές έρχονται με σταθερά βήματα σε επαφή με μια άλλη γλώσσα εκτός της μητρικής τους. Πρέπει λοιπόν: • Να ενεργεί ως διαμεσολαβητής, γιατί είναι αυτός που βρίσκεται ανάμεσα σε δυο…

Τελευταία Νέα

Παιδικό πάρτυ