Αθήνα, 16-08-2018

Η Ψυχολογία του

Γράφει η ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ*   Το διαδίκτυο είναι εργαλείο και όχι παιχνίδι. Προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες επιμόρφωσης, ψυχαγωγίας, κοινωνικών ευκαιριών και έναν αστείρευτο πλούτο πληροφοριών. Η υπερβολή ωστόσο, σε οποιαδήποτε δραστηριότητα σκιάζει τα σημαντικά οφέλη και οδηγεί σε προβλήματα. Η ευθύνη της προστασίας του βρίσκεται στα χέρια των γονέων του. Είναι σημαντικό,…
Γράφει ο Δρ. ΣΗΦΗΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ* Αρχικά, είναι σκόπιμο να τονιστεί, ότι η υπερκινητικότητα και η Διάσπαση Προσοχής που παρατηρείται στα παιδιά με νοητική στέρηση ή σε εκείνα με εξελικτικά ή αναπτυξιακά σύνδρομα, δεν έχει καμία θέση στο συγκεκριμένο κείμενο και δε θα πρέπει να συσχετιστεί με εκείνη των φυσιολογικών παιδιών…
Γράφει η ΣΤΕΛΛΑ ΔΕΛΗ*     Τι να σκεφτόταν άραγε ο Θεός όταν έπλαθε τη γυναίκα από το πλευρό του Αδάμ; «Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου». Κανένα πάντως πλάσμα πάνω στη γη δεν αγαπήθηκε και εξυμνήθηκε ως μητέρα, φορέας της ζωής, μητέρα του Θεού, σύμβολο της ομορφιάς και του έρωτα…
Γράφει η ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΑΒΑΡΗ*   Πολύ συχνά ακούμε τους γονείς να διαμαρτύρονται ότι τα παιδιά τους δε διαβάζουν, ότι αδιαφορούν για τα μαθήματά τους και δεν έχουν κίνητρα μάθησης. Έχουμε, όμως, αναλογιστεί ποιες είναι οι αιτίες που μπορεί να κρύβονται πίσω από αυτή τη φαινομενική αδιαφορία;   Αρχικά, δεν πρέπει…
Γράφει ο ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΣΤΕΛΛΑΤΟΣ*     Το πιο αγωνιώδες ερώτημα που μας απευθύνουν οι γονείς είναι: Σε τι ηλικία ν’ αρχίσει το παιδί μου την ξένη γλώσσα;    Είναι κοινό μυστικό ότι το κλειδί για τις ανάγκες του αύριο αποτελούν οι …δεξιότητες. Η διαφορά ανάμεσα σε δύο πτυχιούχους που αναζητούν εργασία…
Για το δυσλεξικό μαθητή η εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας σημαίνει αντιμετώπιση πλείστων προβλημάτων σε σχέση με τους μη δυσλεξικούς μαθητές, οι οποίοι μαθαίνουν με ευκολία.   Ο δυσλεξικός μαθητής μέσα σε μια ομάδα μη δυσλεξικών μαθητών θα βιώσει αποτυχία όταν δεν θα λάβει επαρκή θετική επανατροφοδότηση και θα μπερδευτεί, συγχέοντας…

Τελευταία Νέα

Παιδικό πάρτυ